niedziela, 15 grudnia 2013

Libster Award Blog

Po tytule tej notki możecie się domyślić, że zostałam nominowana do Libster Award Blog. Jest to dla mnie wielkim szokiem. Nigdy nie myślałam, że komuś tak spodobają się moje wypociny. Bardzo dziękuję za to DrewSwaggie z bloga http://thepastalwayscomesbackx3.blogspot.com oraz 
http://angelsdonotdieyet.blogspot.com. Jest to dla mnie wielką motywacją :) 

Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób(informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Nominuję: 

Odpowiedzi na pytania:
1.Co cenisz w sobie najbardziej?
Ciężko odpowiedzieć mi na to pytanie... Jest to chyba moja wyobraźnia. Gdyby nie ona moje życie, było by po prostu nudne. Pomocna jest przy tym umiejętność "wyłączenia się" w każdym miejscu.
2. Jak masz na drugie imię?
Katarzyna :)
3. Co sprawia, że chcesz pisać?
Hm... Brak możliwości wygadania się komuś. Tutaj uwalniam swoje myśli i emocje :)
4. Skąd bierzesz inspiracje?
Inspiracje czerpię z otaczającego mnie życia. Widzę ludzkie tragedie, czy ich radość i od razu w mojej głowie tworzy się plan, gdzie i jak mogę to napisać. bardzo pomocne są tutaj również książki 
i telewizja.
5. Jak jest twoja pasja?
Moja pasja? Chyba pisanie. Lubie się rozwijać w tym kierunku i zawsze biorę sobie do serca czyjeś rady.
6. Masz rodzeństwo?
Nie, ale zawsze chciałam mieć starszego brata. :)
7.Jak się nazywa (jeśli masz) Co robisz w wolnym czasie( jeśli nie masz)?
W wolnym czasie czytam, piszę i oglądam ciekawe filmy. czasami siędę nad książką do biologi czy polskiego i powtarzam sobie coś do szkoły. Jeśli dodatkowo najdzie mnie natchnienie zajmuję się haftem krzyżykowym lub robieniem bransoletek z muliny. Jeśli jest ciepło wyciągam rodziców na wycieczki rowerowe lub długie spacery.
8.Ile masz lat?
15 a w maju będzie 16 :)
9.Co byś zrobiła, jeśli ktoś odizolowałby Cię od Twojego chłopaka?
Kolejne pytanie, które sprawiło mi trudność. :) Na pewno walczyłabym o niego z całych sił. Jeśli zostałabym do tego zrobiłabym rzeczy, których nigdy nie odważyłabym się zrobić. 
10.Kiedy zaczęłaś pisać?
Zaczęłam pisać jeszcze w podstawówce. Chyba w 5 klasie.
11.Twój ulubiony kolor?
Nie mam jednego ulubionego, ale głównie jest to niebieski i fiolet. 

Moje pytania do was :
1. Jak masz na imię? (jeśli masz dwa podaj oba)
2. Jakie jest twoje hobby?
3. Ile masz lat?
4. Twoja ulubiona książka/film?
5. Dlaczego piszesz opowiadania?
6. Czy masz jakieś zwierzątko, jakie?
7. Wyobraź sobie, że wszyscy na ziemi są w niebezpieczeństwie. Możesz uratować jedną osobę. Kto to byłby i dlaczego akurat ta osoba?
8. Kto jest twoim autorytetem?
9. Jakie jest twoje ulubione miejsce na ziemi?
10. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
11. Czy umiesz jakiś język obcy? Jaki?

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję za nominację :) Pozdrawiam, Ciri

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy