sobota, 27 września 2014

Sto lat! - czyli pierwsze urodziny bloga :)

Dokładnie rok temu - 27 września wpadłam na pomysł założenia bloga. Miałam wtedy już napisane kilka rozdziałów i tak pojawiłam się tutaj. Nadal nie mogę uwierzyć, że moja zabawa na tym blogu trwa już rok i jeszcze jej nie porzuciłam. Często miewam słomiany zapał, więc jestem dumna z siebie jak i z Was. 
Bez Was nie byłoby mnie tu. Dlatego chciałam Wam podziękować za ciepłe przyjęcie, zrozumienie i wytrwałość. Przecież już nie raz zawalałam, a jednak zostało ze mną chociaż kilka osób.
Mam nadzieję, że wytrwamy kolejny rok i będzie on dla nas wszystkich dużo lepszy niż poprzedni. :) 

A teraz czas na małą statystykę. :) 
Bloga odwiedziło 6437 osób.
Zostawiliście 35 komentarzy, które powodowały uśmiech na mojej twarzy.
Jak na razie zostało opublikowane 11 rozdziałów i mam nadzieje, że znajdzie się ich jeszcze dwa razy tyle. 

Wiem, że ostatnio bardzo zaniedbuję tego bloga... Końcem wakacji zamierzałam dodawać rozdział co dwa tygodnie. Jednak mi się to jak na razie nie udaje. Prawie miesiąc temu zaczęłam naukę w liceum i okazuje się, że poza nauką nie zostaje mi czasu na nic. Oczywiście staram się tutaj wchodzić i pisać jak najwięcej. W końcu profil humanistyczny zobowiązuje. :)
Obiecuję, postarać się znowu tutaj wrócić całą sobą i nadrobić to co zawaliłam.

Pozdrawiam
Lucky

PS.
Miałam to dodać dokładnie 27 września, ale coś porobiło mi się z komputerem... :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy